האתר לא תומך בדפדפן שלכם. בבקשה תעדכנו את הדפדפן או שתתקינו אחר
מדוע התשלום שלי נדחה?
אם אתה מתקשה לשלם באמצעות כרטיס אשראי, בדוק את הדברים הבאים:
• אם תוקף הכרטיס שלך לא פג/הוקפא על ידי הבנק או לא נמצא ברשימת הכרטיסים החשודים.
• יש לך מספיק כסף.
• אם הזנת את פרטי התשלום שלך (מספר הכרטיס, תאריך התפוגה, קוד CVV) וקוד 3DS (אם נדרש) בצורה נכונה.
• אם הפרטים האישיים של הנמען (מספר טלפון, מייל, שם פרטי ושם משפחה) נכונים.
• אם תכונת הרכישה המקוונת מופעלת.
• אם אינך משתמש ב-VPN, פרוקסי או שירות דומה אחר שנועד ליצור חיבור מוצפן.
אם בדקתם את כל האמור לעיל אך הבעיה עדיין נמשכת, נסה כרטיס אחר או אמצעי תשלום אחר. במקרה ששום דבר מזה לא עובד, צור קשר עם צוות התמיכה של Coolbe - אנחנו נעשה כמיטב יכולתנו כדי להבין את זה!