איך אני מחזיר פריט?
אם לפריט אין פגמים/תואם לתיאור, אבל אתה פשוט לא אוהב אותו, או שהוא לא מתאים לך - אתה יכול להחזיר אותו תוך 14 ימים לאחר קבלתו.
שימו לב שהמוצר חייב להיות במצב ובאריזה המקוריים הניתנים למכירה חוזרת.
כדי לקבל הנחיות כיצד להחזיר פריט, עליך ליצור קשר עם צוות התמיכה שלנו. אתה תהיה אחראי לכל עלויות המשלוח הנלוות.
איך אני מחזיר אותו?
- עבור אל ההזמנות שלי.
- בחר את ההזמנה שברצונך לשלוח בחזרה.
- לחץ על כפתור צוות התמיכה של Coolbe מימין.
- ציין את הסיבה שבגללה תרצה להחזיר את הפריט בשדה תאר את הבעיה.
- הנציג שלנו יספק את כתובת ההחזרה והנחיות כיצד להמשיך.
- לאחר אישור ההחזרה, נבצע החזר עבור ההזמנה. הכסף יחזור לחשבונך תוך 7-14 ימים.
נ.ב. הוצאות ההחזרה לא יכוסו על ידי Coolbe או המוכר - אלה יהיו עליכם.
האם הבקשה שלי להחזרת המוצר יכולה לענות בסירוב?
כן, במידה:
• עברו יותר מ-14 ימים מאז שקיבלת את הפריט.
• המוצר במצב שאינו ניתן למכירה חוזרת.
• שלחת את המוצר לכתובת אחרת שלא סופקה על ידי צוות התמיכה שלנו.
• לא ניתן לעקוב אחר חבילת ההחזרה.
כדי להבטיח היגיינה ובטיחות למשתמשים שלנו, אנחנו לא יכולים לקבל בחזרה פריטים מסוימים, הכוללים בין היתר:
• הלבשה תחתונה, בגדי ים, חזיות, גוזיות, פיג'מות, מוצרי תינוקות, גרביים, גרבי דחיסה וגרביוני דחיסה אם חותמת ההיגיינה אינה שלמה או תוויות כלשהן נשברו.
• מוצרי פנים + גוף אם נפתחו, משתמשים בהם או שהאטם המגן אינו שלם.